arrow_left Takaisin häiriölistaukseen

Häiriöitä Oma Energiassa

20.05.2020 09:30

Oma Energia -palvelussamme on tällä hetkellä häiriöitä. Laskun kuvien nouto laskuarkistosta ei toimi ja laskun tila ei päivity palveluun, vaikka laskun olisi maksanutkin.

Jos tarvitset laskukopiota, toimitamme sen poikkeuksellisesti veloituksetta sähköpostiisi. Voit pyytää laskukopiota sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@outokummunenergia.fi ja puhelimitse numerosta 013 563 011. Lisää yhteystietoja ja aukioloaikamme löydät täältä.

Jos et ole varma, oletko maksanut laskun tai onko suoritus tullut perille, voit tarkistaa maksun tiliotteelta. Suoritukset kohdistuvat laskuille viitenumeron perusteella, joten jos viitenumero ja tilinumero on oikein, maksu on tullut perille. Mikäli maksun tarkastaminen tiliotteelta ei ole mahdollista, voit kysyä ajantasaista maksun tilaa Ropo Capitalin asiakaspalvelusta numerosta 09 4246 1328 tai sähköpostitse
outokummunenergia@ropocapital.fi. Ropo Capitalin asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 8-20 ja lauantaisin klo 10-15.

Laskun tila -sarake tullaan poistamaan Oma Energia -palvelusta kokonaan, koska tilatieto ei enää välity omiin järjestelmiimme elinkaaripalveluihin siirtymisen jälkeen.

Pahoittelemme asiasta syntynyttä vaivaa ja huolta!